Jak zamawiać listwy oświetleniowe LED

Jak zamawiać listwy oświetleniowe LED - Jak i gdzie zamówić listwy oświetleniowe

Krok 1 / WYBÓR MODELU LISTWY

Listwy dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie: ścienne i sufitowe. Wszystkie kategorie produktowe znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie.

Szukając konkretnego produktu możesz skorzystać z wyszukiwarki.

Po wybraniu kategorii produktowej pojawia się lista produktów, zawierająca podstawowe informacje o każdym z nich.

Z listy produktów możesz przejść do konkretnego produktu:

  • klikając nazwę produktu
  • klikając jego zdjęcie


Krok 2 / ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Zostanie wyświetlona informacja o dodaniu produktu do koszyka. Możesz przejść od razu do koszyka lub kontynuować zakupy.

Aby zobaczyć co znajduje się w twoim kliknij na napis „koszyk” znajdującej się w górnej części naszego sklepu.

Na stronie "Twój koszyk" zobaczysz listę produktów, które do niego włożyłeś, kwotę do zapłaty za nie. Możesz tez usunąć pozycje z koszyka lub zmienić ilość zamawianych produktów.

Pod listą produktów znajduje się wybór sposobu płatności (płatność elektroniczna płatności.pl lub przedpłata przelewem).

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy możesz wpisać jego kod w okienko znajdujące się nad sposobem płatności. 

Dzięki temu kwota rabatu zostanie uwzględniona przy zamówieniu.

Krok 3 / DANE KLIENTA

  1. Wybierz „koszyk”, następnie „Zamówienie”.
  2. Na tym etapie możesz wybrać ustalić czy adres wysyłki ma być taki sam jak na fakturze, czy adres wysyłki ma być inny. Jeżeli inny - naciśnij „Dodaj nowy Adres wysyłki.” Wprowadź adres i "Zapisz".
  3. Naciśnij „Dalej”. W tym kroku wybierz metodę odbioru produktu.
  4. Naciśnij „Dalej”. W tym kroku wybierz metodę płatności.
  5. Naciśnij „Dalej” i potwierdź zamówienie.
  6. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój e-mail.
  7. W przypadku zakupu na raty możesz obliczyć samodzielnie raty korzystając z kalkulatora rat: naciśnij „Oblicz ratę”.
  8. W przypadku metody płatności : „Przelew tradycyjny (przedpłata)”, dokonaj przelewu na podane konto bankowe.
  9. W przypadku metody płatności : „Płatności on-line (PayU)” dokonaj przelewu on-line.
  10. Zostaniesz poinformowany mailowo, o terminie wysyłki zamówionych produktów.



Stan zamówienia, zmiana danych adresowych, informacje o dostawie:

Aby zmienić dane Państwa konta należy wybrać link "Zaloguj się / Zarejestuj się" znajdujący się w rozwijanym pasku w miejscu logowania na stronę.



UWAGA

Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn obsługa sklepu sprawia Państwu kłopoty, zamówienia można składać na biuro@decorsystem.pl.

Dział sprzedaży:

Katarzyna
Mróz

95 722 30 57

+48 608 921 068

biuro@decorsystem.pl

Monika
Wachowiak

95 722 30 57

+48 608 921 068

kontakt@decorsystem.pl

Dział marketingu:

+48 696 202 895

biuro@decorsystem.pl

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Nasz adres

Decor System s.c.
Grzegorz Okraska, Piotr Kruk

Prądocin 11 (kierunek Sulęcin)
66-446 Deszczno

e-mail: biuro@decorsystem.pl

tel. 95 722 30 57
fax 95 783 30 46
tel. kom.: 608 921 068

NIP: 599-303-43-42
Regon: 080224504

Zapraszamy:
w godz.: 8:00 - 18:00
w soboty 9:00 - 14:00

Raiffeisen Bank
SWIFT: RCBWPLPW
Nr konta:
03 1750 1282 0000 0000 1318 1985

Konto walutowe:
Numer rachunku:
PL98 1750 1282 0000 0000 1347 3797

Kod BIC/SWIFT: RCBWPLPW

© 2015 Decor System. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja - Adam Głazik (tel. 694 881 907)

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.