Jak i gdzie zamawiać listwy oświetleniowe LED
Jak zamawiać nasze produkty?
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem serwisu www.oswietleniowki.pl, poczty elektronicznej (e-mail): biuro@decorsystem.pl oraz komunikatorów on-line. W sytuacjach wyjątkowych możliwe jest złożenie zamówienia telefonicznie bądź faksem.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Sklepu internetowego, jak również z akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie oswietleniowki.pl, szczegółowo opisanych na stronie Sklepu.
- Doręczenie zamówienia złożonego przez Klienta potwierdza wiadomość elektroniczna (e-mail) wysłana przez Sklep internetowy. Wiadomość ta stanowi jedynie informację o dostarczeniu wiadomości elektronicznej na serwer Sklepu internetowego.
- Sklep internetowy rozpatruje złożone zamówienie pod kątem poprawności oraz możliwości jego realizacji. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność produktu w magazynie Sklepu internetowego bądź u producentów lub partnerów handlowych Decor System.
- W sytuacji, gdy z uwagi na niedostępność towaru u producenta lub innego dostawcy termin realizacji zamówienia przedłuża się ponad wskazany na stronie lub ustalony indywidualnie z Klientem, Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.
- Towary oznaczone symbolem „Dostępny” są objęte programem magazynowym Decor System i naszych Partnerów handlowych, co oznacza, że utrzymujemy stany magazynowe na poziomie, który powinien pozwolić na wysłanie zamówionych produktów bezpośrednio po przyjęciu zamówienia do realizacji. Zastrzegamy sobie jednak prawo do wydłużenia terminu realizacji do 14 dni (a na asortyment importowany nawet do 6 miesięcy) w sytuacji, gdyby ilość zamówionych produktów przekroczyła ilość produktów dostępnych w magazynie, o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub emaliową na etapie realizacji zamówienia.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się najpóźniej w następnym dniu roboczym, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy lub po autoryzacji karty płatniczej bądź kredytowej.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówienia w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin. W takiej sytuacji Sklep internetowy może odstąpić od realizacji zamówienia.
- Klient ma prawo do zmiany zamówienia dopóki Sklep internetowy nie potwierdził przystąpienia do realizacji zamówienia.
- Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub przez e-mail biuro@decorsystem.pl. Kupujący nie może anulować zamówienia, które zostało już skierowane do realizacji.
- Sklep internetowy potwierdza gotowość przystąpienia do realizacji zamówienia wysyłając do Klienta wiadomość elektroniczną (e-mail).
- Sklep internetowy dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był dogodny dla Klienta.
- Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich.
- Przesyłki dostarczane są na terytorium Polski. Przesyłki poza terytorium RP dostarczane będą po wcześniejszych uzgodnieniach z Konsultantem Sklepu internetowego.
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
- Termin dostawy określa firma kurierska, lecz nie powinien on być dłuższy 1-2 dni robocze.
- Odbiór przesyłki może być dokonany: W miejscu wskazanym przez Klienta w zamówieniu. Odbiór własny w placówce handlowej Decor System.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu dostawy towaru firmą kurierską, koszty dostawy zostaną uwzględnione indywidualnie.
- Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towaru do domu/mieszkania i ich montażu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w zamówieniu, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
- Wydanie i odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy. Złożony podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
- Podczas odbioru przesyłki Klient, w obecności osoby dostarczającej towar, zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki pod kątem zgodności ilościowej z zamówieniem oraz pod kątem ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Klient zobowiązany jest poinformować o tym osobę dostarczającą przesyłkę i w obecności tej osoby spisać stosowny protokół reklamacji. Protokół reklamacji jest warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej przez firmę kurierską.
- W przypadku odbioru produktów w placówce handlowej Decor System, Klient jest tak samo zobowiązany do sprawdzenia przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności. Ponadto, Klient który w zamówieniu jako sposób płatności wskazał formę gotówkową oraz jako miejsce odbioru wskazał palcówkę handlową Decor System, zobowiązany jest do dokonania odbioru najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, od momentu otrzymania informacji o możliwości odbioru. Informacja ta zostanie przekazana Klientowi drogą telefoniczną lub e-mailową.
- Bez względu na miejsce odbioru produktów, odbiór musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Złożony podpis będzie traktowany jako potwierdzenie zgodności zamówienia z zawartością przesyłki.
- Z chwilą odbioru przez Klienta przesyłki, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z produktami oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty i uszkodzenia produktów.